Max-tester på gymmet

Hej igen! Idag har det skrivits tentamen, vilken gick bättre än förväntat. Vi har dessutom hunnit med att köra ett långt pass på gymmet så bland annat innehöll en del max-tester. Vi körde Armhävningar, plankan, utfallssteg med 6kilos vikt och sittande i jägarställning. Resultaten blev enligt följande;
Armhävningar:
Aro: 51
Tilda: 46 (på knäna)
Plankan:
Aro: 6.02 min
Tilda: 2.05 min
Utfallssteg:
Aro: 125st
Tilda: 100st
Jägarställning:
Aro: 2.35min
Tilda: 1.14min
 
Alla dessa resultat ska förbättras nästa gång, vilket blir om en månad igen!
 
Ikväll blir det julmiddag med massvis med god mat. Vi har bidragit med köttbullar och janssons frestelse =) Träning imorgon igen, hörs då!
 
 
Tjabba tjena köttbulle!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

arosochtildashalsa.blogg.se

En blogg om den vardagliga kampen för din hälsa med fokus på träning och mat.

RSS 2.0